31 Temmuz 2013 Çarşamba

Bozcaada Belediye Başkanlığı için İlk Aday Adayı CHP'den

Cumhuriyet Halk Partisi İlçe Başkanlığına yapılan ilk belediye başkanlığı aday adaylığı başvurusu ile Bozcaada'nın gündemine, yerel seçim girmiş oldu. Pazar günü Sayın Adnan İlter başvurusunu yaptıktan sonra Bozcaadalılara ilk mesajını şöyle vermiştir:


Bozcaada korku imparatorluğunu yıkacağız.

Ben genç bir belediye başkan aday adayıyım. Belediyecilik sektöründe 10 yıldır çalışmaktayım. Çanakkale belediyesinde edindiğim deneyimleri büyük bir heyecan ve arzuyla Bozcaada halkına hizmet etmek ve Bozcaada’nın sorunlarını çözmek için kullanmak istiyorum. 

Bozcaada’yı özellikle kış aylarında da insanların yaşamaktan keyif alacağı daha konforlu huzur ve esenlik içinde hayat sürebileceği bir kent haline getireceğim.

Bozcaada’yı kocaman büyük bir aile olarak görüyorum. Bu nedenle birbirimize karşı sorumluluklarımız var. Mutlu bir birey olsun ki mutlu bir aile oluşabilsin, mutlu bir aile olsun ki mutlu bir Bozcaada oluşabilsin. Ancak bu ailenin birçok sorunu var yerel yönetim uzun yıllardır bu sorumluluğunu yerine getirmiyor. Bu anlamda eğitim, öğretim, sağlık, ulaşım, giyinme, barınma kısacası insanca yaşam için elimizde ne varsa hep birlikte bölüşeceğiz. 

Bu sosyal yanlarımızı güçlendirip geliştirirken teknik anlamdaki alt yapı, üst yapı, atık su arıtma tesisi, çöp depone alanı, su kaynakları, yat limanı gibi çevresel faktörler karşısında bir çevre düzeni planı oluşturup çevreyi, doğayı koruyan bir belediye olacağız.

Kentimizde kültür, sanat, turizm, üniversite ve organik tarımın gelişmesi özellikle bağcılık, arıcılık ve balıkçılığın korunması için yapılan çalışmaları destekleyip bu yönde projeler üreteceğiz. 

Tarihi ve kültürel mirasın korunması ve gelecek nesillere aktarılması için çalışmalar yapan sanata ve sanatçısına değer veren bir yerel yönetim olacağız. 

İmar ve planlama çalışmalarını daha düzenli hale getireceğiz. Yerel esnafa yönelik gelişim ve ekonomik kalkınma programlarını yine esnafımızla birlikte hazırlayıp uygulayacağız. 

Cumhuriyet halk partisinin evrensel değerleriyle örtüşen, sosyal demokrat anlayışımızla halka hesap vermekten korkmayan, halkı ile barışık bir belediye olacağız. 

Sosyal belediyecilik ve önce insan diyerek çıktığımız bu yolda halkın karar alma süreçlerine katılımını sağlayıp ortak akılla birlikte karar vererek, kent konseyi mekanizmasını hayata geçirerek Bozcaada’yı birlikte yöneteceğiz.
 
Hangi din, dil, ırk ve siyasi görüşten olursak olalım yaşam kültürünü özgürlükler üzerine oluşturmuş birlikte yönetim anlayışımızla Bozcaada’nın tüm sorunlarını çözen, aydınlık yarınlara güvenle bakan Bozcaada için, Bozcaadalılar için belediye başkanlığına adaylığımı açıklıyor. Aday adaylığı başvuru evraklarımı ilçe başkanımıza sunuyorum. 

Cumhuriyet Halk Partisi Türkiye Cumhuriyetini kuran bir partidir. Demokrasinin sağlıklı bir şekilde işlemesini sağlamak için dün olduğu gibi bugünde genel başkanımız Sayın Kemal Kılıçdaroğlu önderliğinde çalışmalarını sürdürmektedir. Genel başkanımızın Türkiye Cumhuriyetinin demokrasi ve aydınlanma yolundaki bu çalışmalarında yanında olduğumu bildiririm. 

Demokrasinin gereği olarak partimizden başka aday adayı arkadaşlarımızda olacaktır. Hepimizin tek gayesi Bozcaada da Cumhuriyet Halk Partisine seçim kazandırmaktır. Elbette ki Bozcaada halkına hizmet etmek isteyen bir kişi olarak Cumhuriyet Halk Partisinden Bozcaada belediye başkan adayı ben olmak isterim. Ancak örgütümüzün belirleyeceği yöntem doğrultusunda partimizin adayı kim olursa olsun küsmeden, kırılmadan, bölünmeden sonuna kadar arkasında olup destekleyeceğimi başta üyelerimiz olmak üzere herkesin bilmesini isterim. Örgütümüzün gücüne ve iradesine güveniyorum. Örgüt en büyük güçtür. Örgütümüzle birlikte uyum içinde çalışacağız.

Bundan sonraki yaşantımın geri kalan kısmını ailemle birlikte Bozcaada da geçireceğim. Çıkmış olduğum bu yolda en az benim kadar sorumluluk alan, desteğini hiç bir zaman esirgemeyen her zaman yanımda olan sevgili eşime ve aileme teşekkür ediyorum.

Cumhuriyet Halk Partisi olarak Bozcaada da korku imparatorluğuna son vereceğimizi belirtiyor, ilçe başkanımıza, yöneticilerimize, partililerimize, Çanakkale’den gelerek bugün beni yalnız bırakmayan dostlarıma ve Bozcaada halkına bana gösterdiği ilgi ve destek için teşekkür ediyorum. 

Saygılarımla.
Adnan İlter 
CHP Bozcaada belediye başkan aday adayı

Cumhuriyet Halk Partisi içerisinden ve diğer partilerden aday ya da aday adaylarının da ilan edilmesi ile Bozcaada'da yerel seçimler için yarış başlamış olacak. 


Hiç yorum yok: